Webbureau

Udvikling er mange ting

Som virksomhedsejer er det rart at bruge sin tid på det, som man er god til – og så lade nogle andre om det, som de er gode til.

Et webbureau, som os hos Webstarters, består af en lang række specialister, der er dygtige til hver deres ting.

Vi har nogle, der er rigtig gode til at lave hjemmesider. Der er nogle andre, der er glimrende til online marketing. Og nogle helt tredje, der har 100% tjek på sociale medier.

Derved har vi samlet en lang række specialister under samme tag. Formålet med dette er, at du, som virksomhedsejer, kun skal have fat i ét led for at finde en lang række specialister – der sågar kan sidde og udveksle erfaringer og lære af hinanden.

Det giver dig som virksomhedsejer mere tid til at servicere dine kunder, mens vi hjælper med at tiltrække endnu flere kunder til din forretning. På samme tid har vi en lang række kloge hoveder siddende under samme tag, der alle kan lære og udveksle erfaringer med hinanden.

Få endnu flere kunder med en optimeret hjemmeside

Din hjemmeside er din online butiksfacade. Det er her, hvor kunderne kan lære dig at kende, læse om dine services og finde ud af, om jeres forretning er det rette match for dem.

Det er i manges tilfælde det første møde med din virksomhed – og her gælder det om at få gjort sig et godt førstegangsindtryk. Har du en slidt og hjemmelavet butiksfacade, kommer kunderne ikke strømmende ind i din forretning. Og det samme gælder online.

Sparring på forbedringsmuligheder

Når vi sidder med en lang række eksperter, så kan vi i første omgang hjælpe med at få lavet en professionel hjemmeside. Og i stedet for at vores samarbejde slutter der, og du skal ud at finde en ny samarbejdspartner til at hjælpe med annonceringen og det at tiltrække kunder – så har vi nogle eksperter siddende til at hjælpe med det også.

Gennemgang af din online tilstedeværelse

Step 1 i din forretning er, at du har styr på din hjemmeside – din online butiksfacade. Dernæst vil vi, som dit webbureau, gennemgå din online tilstedeværelse og se, hvor der er mulighed for forbedringer.

Dette er både med fokus på, hvad du gør nu – og hvad dine konkurrenter gør. Når vi har klarlagt din forretnings styrker og svagheder, vil vi præsentere dig for en strategi for den videre markedsføring.

Denne strategi vil som regel bestå af en indsats på Google, de sociale medier og arbejdet på din egen side.

Lad et webbureau lave din online annoncering

Udover at hjælpe dig med at få en hjemmeside kan et webbureau hjælpe dig med hele din online annoncering. Det er her, hvor du har mulighed for at tiltrække nogle besøgende til din hjemmeside – og få dem konverteret fra at være besøgende til kunder.

Når det kommer til online annoncering, er der to ting, der er essentielle: Google Ads og Facebook annoncering.

Kom godt i gang med Google Ads

Danskernes foretrukne søgemaskine er Google. Det kan der ikke sås nogen tvivl om. Søgemaskiner såsom Bing og Yahoo benyttes typisk udelukkende, hvis de er standard i browseren – af samme grund er det primært Google, som vi fokuserer på.

Googles annoncer fylder mere og mere, når du foretager dig en søgning. Det gælder derfor om at være til stede der, hvor at dine kunder søger efter dig og dine ydelser. Googles annoncer kan finjusteres og målrettes præcis, som du ønsker.

Brug færre penge og få flere besøgende alligevel

Google går op i kvalitet – præcis som vi gør. Derfor belønner de det også. Ens annoncer på Google får en rating på en skala fra 1-10 – hvor 10 er det bedste. Jo bedre en rating dine annoncer har, jo mere relevante har de været for brugerne. Og dette betyder også, at du betaler mindre for dine annoncer.

Lad os hjælpe med din Facebook-annoncering

Den helt store forskel på Google og Facebook er:

  • På Google dukker du op, når folk søger efter dig eller dine produkter/ydelser
  • På Facebook kan du annoncere mod dem, der ikke kender dig

Begge platforme er essentielle i ens annoncering – og opsættes de korrekt, kan du tjene rigtig mange penge på dem.

Igen, præcis som med Google, så tildeles dine annoncer en score på en skala fra 1-10. Jo bedre en score, jo billigere bliver dine annoncer. Det er altså både en god forretning at lave relevante annoncer – og så giver det dig også et pejlemærke om, hvorvidt dine annoncer rammer nogle relevante mennesker.

Webstarters er dit webbureau

Så langt så godt. Nu er du afklaret om, hvad et webbureau kan, og hvorfor det kan være en god idé at benytte nogle eksterne til at hjælpe dig med din hjemmeside og annoncering.

Og som du nok har regnet ud – så er det noget, vi kan hjælpe dig med. Vi er Webstarters. Et bureau der er sat på jorden her med det ene formål at hjælpe virksomheder med at få succes på nettet.

Vi er en lang række nørder, der sidder med hvert vores område – på arbejdet så vel som i fritiden. Vores mission er at hjælpe dig med at tjene endnu flere penge – og vi er ikke bange for at udfordre dig på dine nuværende tiltag, hvis vi ser nogle steder, vi kan gøre det endnu bedre.

Hos os får du alt under samme tag. Vi udvikler hjemmesider, der får virksomhedens DNA til at skinne igennem. Vi opsætter annoncer, der tiltrækker drømmekunden. Og vi sørger for, at du bliver set, når der bliver ledt efter dig.

Dertil er det vores fornemmeste opgave at sørge for, at du er opdateret på arbejdet hele vejen igennem. Selvom vi tager teten og løber med den, skal du ikke blot være en stum tilskuer, der kan se til – du bliver inddraget og holdt opdateret på alt, hvad vi laver.

Så lyder vi som den rette samarbejdspartner til at tage din virksomhed til nye højder? Kontakt os i dag, og lad os snakke om, hvordan vi på bedst mulig vis kan hjælpe dig med at få succes online.