Social media

Hvorfor har jeres virksomhed brug for social media annoncering?

Social media er en fantastisk platform, hvis I gerne vil eksponere jeres virksomhed overfor et stort og relevant publikum. Social media annoncering drives via en push-strategi, hvilket betyder, at I som virksomhed har mulighed for at pushe jeres budskab, produkt eller service ud til de audiencer, I gerne vil have aktiveret. På den måde er I ikke afhængige af en efterspørgselsfaktor. I kan derimod selv danne et marked og udvide det i forhold til jeres koncept.

Vi finder dine audiencer

3.5 millioner danskere er på Facebook. Det svarer til 9 ud af 10. Derfor skal I som virksomhed være meget opmærksomme på jeres audiencer, når I vælger at markedsføre på dette medie. Hvis I vælger at skyde med spredehagl på et medie som Facebook, og spreder jeres budskab til alle 3.5 millioner brugere, så kommer I til at lide store tab som virksomhed. Nogle brugere vil nemlig ikke have nogen form for konverterbarhed. Derfor handler det om at få segmenteret brugerne i audiencer, der har en høj grad af konverterbarhed. På den måde skabes en høj grad af rentabilitet.

Bliv ringet op

Retargeting

Remarketing handler om en kontinuerlig aktivering af brugeren, der har udvist interesse for jeres virksomhed for at få dem til at udføre den handling, I gerne vil have dem til.

Øget rentabilitet

Der kan være en ekstremt god rentabilitet på sociale medier, men det kræver tid, og dataanalyse, for at finde frem til den rigtige audienser, som jeres virksomhed skal aktiverer.

Flere følgere

I har som virksomhed har mulighed for at opbygge et followship. Et followship handler ikke kun om kvantitet i følgere, men i høj grad også om kvalitet. Jeres følgere skal være ambassadører for virksomheden.

Fremvis produkter

Sociale medier er blevet en platform, der i høj grad også indbyder til eksponering af jeres virksomheds produkt overfor brugere, der kunne være interesseret i at købe netop dette.

Vi skaber brugertilpasset markedsføring

Vi har ekstremt meget information omkring de enkelte brugere. Derfor ved vi, hvordan vi skal kommunikere i forhold til brugerne, hvilke budskaber vi skal bruge, hvad behovet er, og hvilket add-format brugeren foretrækker at få tingene præsenteret i. Når brugeren interagerer med sitet og de data, vi tracker på brugeren, bliver vi konstant bedre til at formidle budskabet til dem og ultimativt få dem til at udføre den handling, vi ønsker. Det kan både handle om en konverting i forhold til salg eller henvendelse. Uanset hvad, så bliver brugertilpasningen bedst, jo længere tid der går.

Med en lang tidshorisont på jeres markedsføring på Facebook vil jeres virksomhed opleve de bedste resultater. Facebook annoncering er nemlig en kontinuerlig annonceringsform, fordi I skaber kontakt til brugerne, oplærer dem, og får dem til at købe eller henvende sig. Vi indhenter altså brugerdata og skaber individuelle, tilpassede ads, der rammer den enkelte bruger på den ønskede måde. Dette vil øge graden af konverterbarhed af brugere.

Dynamiske audiencer

Dynamiske audiencer er audiencer, der hele tiden tilpasser sig dynamisk efter udviklingen. Har vi for eksempel fået nyt data fra et site, hvor vi kan se, at brugeradfærden på dem, der normalt interagerer med sitet, begynder at ændre sig, så vil audiencerne også ændre sig i forhold til dem, der normalt har til formål at foretage konverteringer på sitet.

De audiencer vi bruger til at kommunikere ud til brugerne med, ændrer sig for at øge konverterbarheden. Men selvom de er dynamiske, betyder det ikke, at de er automatiseret. Der skal stadigvæk monteres og optimeres manuelt, men det er en kæmpe hjælp for annoncører at kunne reagere hurtigere på et audience-skift.

Bliv ringet op

Det har vi lavet for vores kunder

Vi forsøger altid en dybdegående indsigt i vores kundes virksomhed og industri. Det sikrer, at vi får skabt et stærkt digitalt fundament, som giver resultater på den lange bane.

Planet huse

Planet Huse

Autocentralen

Komplet transformation

Winther

Winther cykler

Din bilpartner

Digital revitalisering af
værkstedskonceptet

Se flere af vores glade kunder

Vi forsøger altid en dybdegående indsigt i vores kundes virksomhed og industri.
Det sikrer, at vi får skabt et stærkt digitalt fundament, som giver resultater på
den lange bane.

Hvad kan vi gøre for dig?

Vi forsøger altid en dybdegående indsigt i vores kundes virksomhed og industri.