Det Digitale Roadmap

10. oktober 2019

Data er din virksomheds vigtigste ressource, for data kan omsættes til penge, bl.a. gennem din markedsføring – Men hvordan ved du, at din data fra dine forskellige medietyper er korrekte og dermed at din virksomhed får den fulde effekt af dine marketingtiltag? 

Mange virksomheder oplever store udfordringer med at håndtere og forstå deres data, især når den kommer fra forskellige kilder. Det leder til en skæv fortolkning af dine customer journeys og dermed store tab i omsætning, fordi potentielle kunder tabes på jorden midt i datastrømmen.

Dette seminar er for dig, der for alvor vil skabe resultater i din virksomhed. Vi går direkte til kernen af din forretning, og du kan bruge værktøjerne fra seminaret lige med det samme: Effektivt og lærerigt 

På vores gratis seminar lærer du blandt andet:

  • At tage den fulde styring over din virksomheds marketingaktiviteter, så du kan bygge den sundeste forretning – Også for fremtiden.  
  • At forstå dine kunderejser og bruge dem til at nyde størst udbytte af din markedsføring.
  • At skabe den rigtige mediesammensætning for din virksomhed og dine kunder.
  • At få styr på ITP 2.2, så du ikke taber gyldne brugerdata på jorden.

Program

09.00 – 09.15 Morgenmad og kaffe
09.15 – 09.20 Velkomst og intro
09.20 – 10.00 Customer journeys 
10.00 – 10.10 Pause
10.10 – 10.50 Attribution og  brugerdata
10.50 – 11.00 Netværk

Hør hvordan vi har hjulpet

Lokation

Adresse

Webstarter A/S
Dalbygade 40K
6000 Kolding

Parkeringsforhold

Du kan parkere på Dalbygade. Der er der 3 timers fri parkering mod registrering på parkeringsautomaten.

Keynote speaker

Dennis Frederiksen

Partner og cand.merc.sol

Dennis er partner i Webstarters og har mangeårig erfaring med datadrevet salg, strategi, forretningsudvikling og customer journeys.