Google Ads

Google Ads

Google Ads er et PPC medie, hvilket vil sige, at vi har at gøre med et af de helt traditionelle annonceringsværktøjer. Her betaler I for Pay Per Click og dermed udelukkende for, når brugeren – kunden – klikker ind på jeres annonce. Den klare fordel ved Google Ads er derfor, at I med den rette konstruktion, opsætning og optimering kan minimere annoncekroner brugt, på samme tid med at konverteringen giver værdi.

Hvis I vil investere mere tid og ikke mindst penge i at køre Google Ads annoncer, bør det være via en vedvarende indsats. Mange ser Google Ads som en hurtig løsning på at skaffe flere kunder til sin webshop. Men desværre giver det ikke et optimalt udbytte, hvis indsatsen udføres halvhjertet, hvor der er tale om få annoncer kørt over en kort tidsperiode.

Vi er officiel Google partner

Som webbureau er det ikke uden betydning at være gode venner med Google. Webstarters er et officielt anerkendt bureau, hvilket vil sige, at vi har fået den eftertragtede blåstempling af Google. Den stempling indikerer, at vi er gode til det, som vi gør.

Som Google partner opstiller det nogle krav til os som virksomhed. Det betyder blandt andet, at vores medarbejdere skal opfylde en række kvalitetsstandarder, der bliver overholdt ved at tilbyde dem den rette læring og uddannelse indenfor udvalgte felter. Men det betyder også, at vi som virksomhed og bureau har muligheden for at holde den tætte dialog med Google. Vi er hele tiden ajourført med nye optimeringsmuligheder, får kendskab til nye spændende tiltag og bliver givet muligheden for kontinuerligt at få Google Ads til at performe bedre og generere mere afkast.

Kort fortalt sørger vores certificering for, at vi har et højt vidensniveau, og at vi har kendskab og adgang til dyrebart data, som vi kan bruge til at træffe de rigtige beslutninger overfor vores kunder.

Bliv ringet op

Google shopping

Google Shopping er ganske enkelt blevet en af de mest populære måder at annoncere på. Det er blevet en populær annonceringsplatform, da I via Google Shopping kan vise kommende kunder alt det, som de skal bruge for at træffe en købsbeslutning. Google Shopping tillader dermed at vise produktbillede, pris, om varen er på lager og direkte link til køb.

Datadrevet

Dette handler om ren og skær statistik. Den rette data, og ikke mindst adgangen til den rette data, er nemlig guld værd for at træffe de rigtige beslutninger. Som virksomhed er vi meget optagede af data og træffer altid vores beslutninger ud fra et validt datagrundlag. Med de rigtige analyser ved vi nemlig, hvor vi skal placere vores indsats, og hvordan jeres penge bliver brugt bedst muligt i markedsføringsregi.

Remarketing

Remarketing er ganske enkelt et fantastisk markedsføringsværktøj, som alle webshopejere bør stifte bekendtskab med. Remarketing sørger nemlig for, at mulige kunder bliver eksponeret mest muligt for de produkter, som der er udvist interesse for. Jo flere gange kunden bliver eksponeret for produktet, jo større chance er der for, at det vil være købsgivende. Remarketing sikrer, at I bruger flere penge på kunder, som har større interesse.

Konverteringssporing

Hos Webstarters måler vi konstant på ROAS – altså udbytte af kroner og øre brugt på annoncering. Vores målsætning er altid at få det bedste ud af jeres penge. Vi måler derfor på, hvilket afkast indsatsen giver. Er det en faktor 5, faktor 12 eller faktor 20? Det vil altid være individuelt fra virksomhed til virksomhed, og med den rette konverteringssporring bliver vi klogere på, hvad der skal til for at få det bedste ‘return of investment’.

Display Netværk

Det, som vi kender som Google Display Netværk, er et push medie, der sørger for, at du kan nå nogle udvalgte brugere – både geografisk retargeting og interesse retargeting. I kan også gøre det ved at bruge audience grupper, som er fundet via jeres eksisterende hjemmeside og/eller webshop.

Det er meget effektivt til at opnå en stor eksponeringsflade målrettet brugere, der skaber værdi for jeres virksomhed.

YouTube

Noget, der virkelig har fået fodfæste, er YouTube. I kender det med garanti i form af de kendte, unge “YouTubers”, men rent faktisk er Youtube en unik markedsføringsmulighed for webshopejere.

YouTube fungerer på den måde, at det er muligt at køre annoncer, hvor du med sikkerhed ved, at brugeren ser og bruger tid på indholdet. Algoritmen er bestemt sådan, at zapper brugeren videre indenfor ti sekunder, så betaler I ikke for at køre annoncen. Bliver brugeren til gengæld på netop jeres reklame i mere end ti sekunder, så betaler I også for det. Her er et regnestykke, som giver mening.

Bliv ringet op

Det har vi lavet for vores kunder

Vi forsøger altid at få en dybdegående indsigt i vores kundes virksomhed og industri. Det sikrer, at vi får skabt et stærkt digitalt fundament, som giver resultater på den lange bane.

Planet huse

Planet Huse

Autocentralen

Komplet transformation

Winther

Winther cykler

Din bilpartner

Digital revitalisering af
værkstedskonceptet

Se flere af vores glade kunder

Vi forsøger altid at få en dybdegående indsigt i vores kundes virksomhed og industri.
Det sikrer, at vi får skabt et stærkt digitalt fundament, som giver resultater på
den lange bane.

Hvad kan vi gøre for dig?

Vi forsøger altid at få en dybdegående indsigt i vores kundes virksomhed og industri.