facebook_pixel

webstarters

21. oktober 2016

Hvordan får man besøg på sin webshop

få-bsøgende-på-din-webshop Noget af det vigtigste for at få besøg på ens webshop er, at søgemaskiner som Google udvælger det dit site, hvis persons søge kriterier matcher. For at få Google til at interessere sig for et bestemt site, skal især to forhold være i top. Sitet skal være brugervenligt, og det skal være relevant for de besøgende. En brugervenlig, hjemmeside kan eksempel være, at hjemmesiden loader hurtigt, og det er hurtigt og nemt at navigere og søge på sitet, uden forstyrrende elementer som popups og lign. Desuden anbefales der sitet har et responsivt design, sådan at hjemmesiden kan ses...

webstarters

21. oktober 2016

Lær af webshoppens konkurrenter

Konkurrence er en nødvendighed, ikke blot fordi konkurrencen giver kunderne valgmuligheder, men også fordi konkurrence presser aktørerne på markedet til stadig at udvikle sig. Man bliver nødt til at være på dupperne, hvis man ikke vil sakke agterud. Det gode ved konkurrenter er blandt andet, at de begår fejl, man kan lære af. Alle begår fejl, det gør man også selv, og det lærer ens konkurrenter så af. Pointen er, at man skal holde et vågent øje med konkurrenterne, fordi man kan være sikker på, at de holder et vågent øje med en selv. Selvfølgelig er det ikke kun fejlene, man selv...

webstarters

21. oktober 2016

Konkurrenter til ens webshop

Selvfølgelig vil der være konkurrenter til ens webshop, men det behøver man ikke at være ked af. Tværtimod skal man prøve at få det bedste ud af det, hvilket vil sige, at man skal prøve at lære af konkurrenterne, og man skal stjæle med arme og ben, når det gælder enhver form for smart ide, især salgsfremmende foranstaltninger. Hold godt øje med konkurrenterne, de holder nemlig også øje med dig. Sådan fungerer det jo på et frit marked, hvor det er 'alle mod alle'.

webstarters

21. oktober 2016

Opstart af webshop

NM7En af fordelene ved en webshop er jo, at markedet potentielt er meget stort. Imidlertid er det første råd til nye indehavere af webshops, at man bør starte i det små og så arbejde sig op efterhånden. Arbejdet med at etablere en webshop kan opdeles i to hovedgrupper. Dels det praktiske i forhold til økonomi og opsætningen af selve hjemmesiden. Dels spørgsmålet om at få kunder i butikken.

Alexander Dall Christensen

17. oktober 2016

Salgsoptimering i webshop

statestik-webstarters-adwords En ting er at få besøgende i webshoppen. Men hvordan får man de besøgende til at købe? Denne side af arbejdet med webshoppen kaldes 'konverteringsoptimering'. Når man så yderligere vil stramme salget, taler man om 'salgsoptimering'. Det ene forudsætter det andet. Man skal have besøgende i webshoppen for at kunne sælge noget, og man skal have gang i salget for at kunne arbejde på at sælge meget. Salgsoptimering er derfor anhængig af, at alle aspekter af webshoppen fungerer optimalt.

Alexander Dall Christensen

10. oktober 2016

Besøg på ens webshop opnåes hvordan

besøgende Det vigtigste for at få besøg i webshoppen er, at søgemaskiner som Google udvælger det pågældende site. For at få Google til at interessere sig for et bestemt site, skal især to forhold være i top. Sitet skal være brugervenligt, og det skal være relevant for de besøgende.

Alexander Dall Christensen

3. oktober 2016

Bedste webshop opnåes hvordan?

bedst Den bedste webshop er velsagtens den, der tjener flest penge. En god webshop er tillige den, der har flest kunder, og især den, der har flest tilfredse kunder. En webshop, der tjener mange penge her og nu, men som ikke har et stabilt kundegrundlag, er ikke den bedste webshop, fordi den sandsynligvis ikke kan holde niveauet ret længe. For at få etableret en god webshop skal man have opbygget et solidt grundlag af tilfredse kunder, som bliver ved med at komme igen, og som anbefaler webshoppen til andre, så kundegruppen løbende udvides. Så har man en god forretning.

Alexander Dall Christensen

26. september 2016

Lær af webshoppens konkurrent

Konkurrenter-til-din-webshop Konkurrence er en nødvendighed, ikke blot fordi konkurrencen giver kunderne valgmuligheder, men også fordi konkurrence presser aktørerne på markedet til stadig at udvikle sig. Man bliver nødt til at være på dupperne, hvis man ikke vil sakke agterud. Det gode ved en konkurrent er blandt andet, at de begår fejl, man kan lære af. Alle begår fejl, det gør man også selv, og det lærer ens konkurrenter så af. Pointen er, at man skal holde et vågent øje med konkurrenterne, fordi man kan være sikker på, at de holder et vågent øje med en selv. Selvfølgelig er det ikke kun fejlene, man selv og de andre lærer af, men igen er pointen, at man ikke skal være naiv og for eksempel kun fokusere på de andres succesfulde ideer og smarte tiltag. Man må analysere de andres metoder og prøve at vurdere, hvad man kan lære af det, på godt og ondt.

Alexander Dall Christensen

19. september 2016

Konkurrenter ved Webshops

konkurrenter Selvfølgelig vil der være konkurrenter til ens webshop, men det behøver man ikke at være ked af. Tværtimod skal man prøve at få det bedste ud af det, hvilket vil sige, at man skal prøve at lære af konkurrenterne, og man skal stjæle med arme og ben, når det gælder enhver form for smart ide, især salgsfremmende foranstaltninger. Hold godt øje med konkurrenterne, de holder nemlig også øje med dig. Sådan fungerer det jo på et frit marked, hvor det er 'alle mod alle'.

Alexander Dall Christensen

12. september 2016

Målgruppe til webshoppen

Når man skal etablere en webshop, kommer man næppe udenom, at én bestemt ting er vigtigere end noget andet, nemlig kunderne. Webshoppens eksistens er betinget af kunderne. Kundegrundlaget for en hvilken som helst forretning skal opdyrkes, også for en webshop. Forskellen på en webshop og en fysisk forretning ude på gaden er først og fremmest, at kunderne ikke bare får øje på butikken, når de alligevel er ude at gå på gaden. Altså skal webshoppens kunder 'få øje på' webshoppen på anden vis. Denne 'anden vis' er naturligvis ved at surfe på internettet. For at kunderne skal støde på en bestemt webshop, er det nødvendigt, at søgemaskiner som Google vælger den pågældende webshops hjemmeside. Bestræbelserne på at blive valgt af Google kaldes SEO.