facebook_pixel

Søren J Bruun

3. august 2018

5 grunde til at din virksomhed skal bruge sociale medier

Vi lever i en digital verden. Med mere end 3 milliarder mennesker som benytter sig af sociale medier, har du altså muligheden for at nå ud til næsten halvdelen af...

Søren J Bruun

19. juli 2018

3 gratis værktøjer til online markedsføring

Som start-up eller mindre virksomhed er markedsføringsbudgettet ofte meget begrænset. Heldigvis findes der en masse gratis værktøjer som man kan gøre brug af, hvilket jeg vil skrive lidt om i...

Søren J Bruun

13. juli 2018

Hotel Ads bliver nu en del af Google Ads platformen

I denne uge annoncerede Google, at man fusionerer Hotel Ads med Google Ads platformen som en ny type af kampagne. Hertil er der kommet et ”Hotel Center” til at administrere...

Søren J Bruun

10. juli 2018

Nu straffer Google langsomme sider på mobilen

I går lød startskuddet til Googles nye ”Google Speed Update” og sider som er langsomme på mobiler bliver nu nedrangeret i søgemaskinen – vel at mærke hvis søgningen også foretages...

Dennis Frederiksen

22. juni 2018

Googles Chrome-browser viser ikke-HTTPS-websteder som “usikker”

Efter mange år med  informations forlag  til bruger at hjemmesider er  ‘sikre som standard’ identificerer Google usikre websteder i Chrome-browseren fra midten af sommeren. Juli bliver en stor måned for...

Frederik Brandt

26. juli 2017

Hvorfor er Sitelink Extensions vigtige?

Google er den førende søgemaskine i både Danmark og på globalt plan. Derfor er det også vigtigt at I ligger i toppen af søgeresultaterne. Her er der to primære fremgangsmetoder. I kan...

Alexander Dall Christensen

17. oktober 2016

Salgsoptimering i webshop

statestik-webstarters-adwords En ting er at få besøgende i webshoppen. Men hvordan får man de besøgende til at købe? Denne side af arbejdet med webshoppen kaldes 'konverteringsoptimering'. Når man så yderligere vil stramme salget, taler man om 'salgsoptimering'. Det ene forudsætter det andet. Man skal have besøgende i webshoppen for at kunne sælge noget, og man skal have gang i salget for at kunne arbejde på at sælge meget. Salgsoptimering er derfor anhængig af, at alle aspekter af webshoppen fungerer optimalt.

Alexander Dall Christensen

10. oktober 2016

Besøg på ens webshop opnåes hvordan

besøgende Det vigtigste for at få besøg i webshoppen er, at søgemaskiner som Google udvælger det pågældende site. For at få Google til at interessere sig for et bestemt site, skal især to forhold være i top. Sitet skal være brugervenligt, og det skal være relevant for de besøgende.

Alexander Dall Christensen

3. oktober 2016

Bedste webshop opnåes hvordan?

bedst Den bedste webshop er velsagtens den, der tjener flest penge. En god webshop er tillige den, der har flest kunder, og især den, der har flest tilfredse kunder. En webshop, der tjener mange penge her og nu, men som ikke har et stabilt kundegrundlag, er ikke den bedste webshop, fordi den sandsynligvis ikke kan holde niveauet ret længe. For at få etableret en god webshop skal man have opbygget et solidt grundlag af tilfredse kunder, som bliver ved med at komme igen, og som anbefaler webshoppen til andre, så kundegruppen løbende udvides. Så har man en god forretning.

Alexander Dall Christensen

26. september 2016

Lær af webshoppens konkurrent

Konkurrenter-til-din-webshop Konkurrence er en nødvendighed, ikke blot fordi konkurrencen giver kunderne valgmuligheder, men også fordi konkurrence presser aktørerne på markedet til stadig at udvikle sig. Man bliver nødt til at være på dupperne, hvis man ikke vil sakke agterud. Det gode ved en konkurrent er blandt andet, at de begår fejl, man kan lære af. Alle begår fejl, det gør man også selv, og det lærer ens konkurrenter så af. Pointen er, at man skal holde et vågent øje med konkurrenterne, fordi man kan være sikker på, at de holder et vågent øje med en selv. Selvfølgelig er det ikke kun fejlene, man selv og de andre lærer af, men igen er pointen, at man ikke skal være naiv og for eksempel kun fokusere på de andres succesfulde ideer og smarte tiltag. Man må analysere de andres metoder og prøve at vurdere, hvad man kan lære af det, på godt og ondt.