Adwords Århus

Adwords i Århus

Har du brug for hjælp til AdWords i Århus, Odense, København eller et andet sted i det danske land? Så er du landet det rette sted. Hos Webstarters er vi nemlig officielle Google Partners, og det betyder, at vi er eksperter i AdWords, som sidste år skiftede navn til Google Ads.

Har du helt styr på din Google Ads strategi? Eller kunne du godt bruge en opfrisker i, hvad Google Ads er, hvordan det virker, og hvordan du kan bruge det til din fordel?

Uanset hvad dit niveau er, kunne du sikkert godt klare en hurtig genopfriskning. Så læs med her og bliv klogere på, hvordan din virksomhed kan få gavn af Google Ads i Århus – og resten af landet for den sags skyld.

Hvad er Google Ads?

Du kender måske Google Ads under et andet navn? Det skyldes, at det sidste år skiftede navn fra AdWords til Google Ads. Funktionerne er mere eller mindre de samme, så den største ændring er navnet.

Men hvad er Google Ads helt præcist? Når du søger på Google, for eksempel efter et bestemt produkt, en ydelse eller information, vil de fire øverste resultater altid være betalte annoncer. Og det er altså disse annoncer, der kaldes Google Ads.

Annoncer er effektive, da du ved at betale for en annonce kan få din tekstannonce øverst og dermed direkte i synsfeltet på den, der søger specifikt efter det, som du sælger. På den måde kan du “snyde” foran i køen og simpelthen betale dig til en god placering. Modsat SEO, som kræver hårdt arbejde og tålmodighed, er det altså en del mere enkelt med Google Ads. Det betyder dog ikke, at det ikke kræver en indsats fra din side, hvilket vi uddyber senere.

Hvordan fungerer Google Adwords?

Google Ads fungerer ved, at hver gang en bruger vælger at klikke på en annonce, betales der et beløb. Google Ads fungerer altså efter Pay Per Click, også kaldet for PPC. Og det kan være yderst fordelagtigt for dig, da du som virksomhedsejer faktisk kun betaler for de klik, som du får.

Prisen på din annonce kan variere, og det afhænger af flere forskellige parametre såsom:

  •   Hvor stor konkurrence, der er om netop dette felt – altså hvor mange andre, der ønsker at få deres tekstannonce vist ved samme søgning
  •   Hvor godt din annonce er opsat
  •   Hvor godt din annonce harmonerer med resten af din hjemmeside

Det er alt sammen faktorer, som kommer i spil, når prisen per klik fastsættes af udbyderen Google. For at finde den rette pris er det derfor essentielt, at du allierer dig med et professionelt webbureau, der kan hjælpe dig godt fra start. Har du brug for hjælp til Google Adwords i Århus, Odense, København eller resten af landet, finder du her hos Webstarters kompetente medarbejdere, der er eksperter i Google Ads.

Succes med Google Ads kræver omfattende kompetencer

For at opnå succes med Google AdWords i Århus, eller hvor din virksomhed ellers er placeret, kræver det en række værktøjer og kompetencer. Rigtig mange får nemlig langt fra det ønskede udbytte af deres tekstannonce, hvilket ofte skyldes, at annoncen er sat forkert op, er målrettet de forkerte søgeord eller er målrettet forkert geografi. Samtidig har mange virksomheder problemer med, at budgettet ikke er reguleret med et månedligt maksimalt beløb. Alt det og meget mere er blandt andet det, som vi kan hjælpe dig med hos Webstarters.

Når vi opsætter en tekstannonce i Google Ads for dig i Århus, Aalborg, København, eller hvor du ellers er placeret i landet, sørger vi altid for at skabe de bedste rammer for succes. Vi adskiller os fra andre bureauer, fordi vi er officielle Google partnere. Det betyder, at vores yderst kompetente medarbejdere altid er ajourførte med nye optimeringsmuligheder, mens de samtidig via læring og uddannelse får kendskab til nye spændende tiltag såvel som et dybdegående indblik i, hvordan du kontinuerligt kan bruge Google Ads til at præstere bedre – og i sidste ende generere et større afkast.

Google Adwords kræver en helhjertet indsats

Selvom du har investeret i Google Ads, er det ikke ensbetydende med, at du kommer til at opnå succes natten over. Som med alt andet online marketing kræver Google Ads en helhjertet indsats – ellers vil du langt fra kunne nyde godt af det fulde udbytte, og så er der i sidste ende tale om spildt arbejdskraft og spildte penge, som du har skudt i annoncen.

Hvis jeres virksomhed ønsker at investere tid og penge i at køre Google Ads annoncer, skal indsatsen ligeledes være vedvarende. Google Ads er ikke den hurtige og nemme løsning, som mange gør det til. For at få det optimale udbytte kræver det en helhjertet indsats af dig, men til gengæld vil afkastet også bliver derefter. Få annoncer kørt over kort tid vil altså ikke gøre nogen mærkbar forskel, mens den rigtige, strategiske indsats kan give dig et stort udbytte.

Google Ads er fuld af muligheder – kender du dem alle?

Med Google Ads i eksempelvis Århus får du et hav af muligheder, og du kender garanteret ikke dem alle. Vidste du for eksempel, at du via Google Ads også får mulighed for at annoncere direkte på hjemmesider, der er tilkoblet Google?

Det hedder Google Display, og det fungerer på den måde, at du vælger, hvilke tilknyttede hjemmesider dit banner eller tekstannonce skal dukke op på. På samme måde som med de traditionelle Google Ads betaler du her også kun per klik. Det er smart på flere forskellige måder, og du får med denne metode blandt andet mulighed for at teste forskellige hjemmesider af, hvorfra du kan finde frem til, hvor du kan opnå det største antal klik og dermed det største salg.

Hos Webstarters kan vi hjælpe dig med alt fra Google Ads, Google Display til YouTube. Vi er blandt de førende inden for vores felt, og vi kan garanteret også finde den perfekte løsning til netop din virksomhed. Vi har base i Kolding, men vi hjælper med Google Adwords i Århus, Odense, København, Aalborg, Vejle og resten af landet.